torsdag 11 februari 2010

Mara

Jag ska åka till Ö-vik på scraphelg den 20-21 mars. Det ska bli jätteroligt, har två goa tjejer till sällskap! Vi ska bo på vandrarhem så vi kommer billigt undan också! :) Dessto mer pengar finns ju till shopping! :-))

I går var jag på pysselafton i Strömsund, trevligt som vanligt. Vi var 8 glada scrappare! Jag gjorde (nästan) klart mitt spellbinderdiesalbum! :) Sen maskade jag ihop en magnoliastämpel med en fin Alota stämpel av ett skjul! Färglagt med copics. Själva korttillverkningen får vänta. Kändes skönt att avsluta ett projekt som blivit liggande! Bild på albumet får vänta tills det är helt klart!



3 kommentarer:

Fjällbruden sa...

Hej!

Den blev jättefin. Kul att man kan sätta samman flera stämplar till en helhet.

Ha det så bra så ses vi nästa scrap i Ström.

Fjällbruden sa...

Hej igen.
Ditt album är ju jättefint så jag väntar på bilden du lovade lägga ut :-)
Jag har haft en pysselhelg med dottern. Det är mest hon som stått för pysslandet, jag har assisterat henne. Det blir inte så mycket gjort när de små är i närheten. Ron och inspirationen verkar flyga iväg.
Ha det så bra i Östersund den 6:e.
// Anna

Fjällbruden sa...

Hej!

Jag vill ju se bilden på ditt album :-)
Vet du... idag kommer (hoppas jag) embossingfönen med posten. Kan nästan inte bärga mig... Kvällen är räddad :-D
Ha det så bra!